۱۳۸۷ مهر ۲۴, چهارشنبه

سربازي

تا حالا سعي  ميكردم يه جوري بنويسم كه كسي به اين آسونيا نتونه از نوشته هام كشفم كنه. ولي خب فكر اولشو نكرده بودم.(اگه گفتي اولش چي بود...)
 تصميم گرفتم يكم راحت تر بنويسم. خب براي شروع بگم اصلا تو پوست خودم نميگنجم از ديشب كه تلويزيون اعلام كرد سربازي دو ماه كم شد رو عرشم. براي من خيلي رديف شد. چرا؟ آخه من پايان خدمتم آخر خرداد بود. با اين روش شد آخر فروردين. 15 روز هم كه دست نظام جمهوري اسلامي درد نكنه عيده. يه 15 روز هم كه پايان دوره داريم. خب رسيديم قبل عيد.

ديشب نشستم حساب كردم تقريبا 80 روز كاري ديگه دارم تا پايان خدمت. اگه 40 روز مرخصي رو در كنارش(قبلا ازش كم شده، اصلش 120 روز كاري بوده)ميشه باهاش  از 20 روز ديگه هفته اي دو روز مرخصي گرفت. اون 20 روز هم توش 9 روز تعطيلي هست تا آخر سال ميشه 11 روز.
راستي اينا محاسبات ديشبه. الان ديگه شده 10 روز.


ايووول
--
پ.ن.:‌تبريك به همه سربازان برج بالا. آخه فقط اونا ارزش اين دوماه رو از ته دل احساس مي كنن.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من نفهمیدم رو عرشه ای یا رو رعشه؟!؟!؟
کاش منم بیست ماه سربازی داشتم که حالا با کم شدن دو ماه اش دو روزی و خوشحال بودم.

ناشناس گفت...

تربیک میگم حاجی اوقلی D: