۱۳۸۷ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

کار جدید

خیلی باحاله. ظاهراٌ همه منتظرن من از یه شرکتی برم تا اوضاعش خوب بشه. دو روز نیس با شرکت جدید صحبت کردم و دارم یواش یواش اینجا بساطو جمع می کنم که شرکت قبلی اوضاعش یهو داره خوب میشه.

ما تو سال گذشته کمتر از هفت میلیون تومن فروش سالیانه کردیم که تقریبا یعنی ورشکستگی یه شرکت. الان شخصا هشت ماه حقوق طلبکارم! خب؟ قبول؟ شما بودی چیکار میکردی؟ به فکر یه جای بهتر نبودی؟ حالا اصلا آخر مرامم که می ذاشتی میگفتی من طلب قبلیمو نمیخوام. خب؟

یه روزه من با شرکت جدید شروع به صحبت کردم یه فروش 15 میلیون تومنی داریم میکنیم. سه تا هم 5 میلیونی داریم تو دست.

نه خداییش زور نداره؟

تازه شرکت جدیدم هم هنوز جا نیفتادم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

hmmm

ناشناس گفت...

خب میخوای از الان به شرکته جدیدت بگو که من می خوام برم...ببین چی میشه :)

ناشناس گفت...

شاید مشکل اینه که هر جا میری وضعیت خراب می شه