۱۳۸۷ شهریور ۱۱, دوشنبه

آب


مثلا من اسمم كوالاست.
يعني بدون آب. كوالا از موجوداتيه كه در طول زندگيش هيچوقت آب نمي نوشه. ولي خب حداقل برگ درخت كه هست. خيلي هم شيرينه. حالا هر چي...

از ساعت چهار كه رد ميشه چشمم ناخودآگاه دنبال آبي، شربتي، ليوان چايي دودو ميزنه.
امروز تو شركت يهو متوجه شدم دارم با حسرت به آب تو گلدون نيگا ميكنم.
اينجوري خيلي (خعلي) سخته. يعني حداقل اولش تا آدم عادت كنه سخته.

يكي از چيزايي كه باعث ميشه هر كسي بتونه راحت تر اين جريانات رو تحمل كنه شايد نواهاي زمان افطار باشه.
يكي از اونا دعاي ربنا با صداي استاد شجريانه كه من امروز اتفاقي به دستم رسيد. گفتم به عنوان هديه ماه رمضون بذارمش تو سايت.
اين نوا تو سايت ايران ترانه در آلبوم تلاوت 2 (به ياد پدر) استاد شجريان گذاشته شده.
ايناهاش
خوش باشين

۸ نظر:

ناشناس گفت...

من روز اولمه! یععنی زنده میمونم؟؟

ناشناس گفت...

پس بیا تقسیم کنیم همه آبهای تو گلدون و جوب و اینا مال تو و غذاها مال من!
چون من از فرط گرسنگی دیگه تشنگی رو فراموش می کنم.

راستی استفاده از "خعلی" با لایسنس معتبر بلامانع است. اینو سانتا ماریا هم خوبه که بدونه.

ناشناس گفت...

لایسنس رو از سانتا ماریا طلب کنید.

آب و غذل هم نمی شه که همش برای شما باشه، منصف باشید!

ناشناس گفت...

خوب باشه آب جوب هم ماله من!! آخه من الان تشنه ام هستم.
شما بروید از اون آب تصفیه شده بهداشتی در شیشه های پلمپ شده مصرف نمایید.
(فکر می کنی خعلی فرق دارن نه؟!؟)

ناشناس گفت...

نمی دونم چرا امسال روزه آنقدرها هم که انتظار داشتم سخت نیست.

ولی از اینکه وسط اذان برق می ره خیلی لجم می گیره...کل روزه برای من به اذانو تا ته گوش دادنه.

سعی کنید...با این اوصاف شاید زنده بمانید !

ناشناس گفت...

حالم بده حسابی! اصلا راه نداره با این چیزا!
فکر کنم برم خونه تخت بخوابم تا فردا...

ناشناس گفت...

انگار این جریان ماه رمضان و روزه خیلی تاثیر داشته ها!!
برادر یک پستی بنویس، خسته شدم از بس اومدم و هیچی نبود.
روزه ننوشتن مطلب که نگرفتی!!

ناشناس گفت...

اگر گیر آوردم حتما می خرم.
انگار ماه رمضان حسابی رستان را کشیده D: